اطلاعات جامع و تخصصي حوزه سلامت
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 1
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 17

                 

 

همه ما فكر مي كنيم خوردن ميوه به معني خريدن، خرد كردن و گذاشتن در دهان است! اين به اين آساني كه شما فكر مي كنيد نيست، خيلي مهم است كه بدانيد چه وقت و چطور ميوه بخوريد.

راه درست ميوه خوردن چيست؟

ميوه را بعد از وعده غذايي نخوريد."ميوه را بايد با معده خالي ميل كنيد." وقتي ميوه را با معده خالي مي خوريد نقش بزرگي در سيستم گوارش وتامين انرژي زياد براي كاهش وزن و بقيه كارهاي روزانه ايفا مي كند. ميوه مهمترين بخش مواد غذايي است. فرض كنيد دو تكه نان و تكه اي ميوه خورده ايد. تكه ميوه آماده است مستقيم از گلو وارد معده شود در حاليكه نان خورده شده قبل از ميوه مانع آن مي شود. به عبارتي كل وعده نان و ميوه هدر و فاسد شده و تبديل به اسيد مي شوند. درست زماني كه ميوه با غذا تداخل پيدا مي كند بقيه مواد باقيمانده فاسد مي شود، درنتيجه ميوه را با معده خالي يا قبل از وعده غذايي ميل كنيد. در واقع اگر ميوه با معده خالي خورده شود هيچ گاه باعت نفخ نميشود. ميوه با بقيه غذاها فاسد مي شود و توليد گاز مي كند در نتيجه دچار نفخ مي شويد. اگر ميوه را با معده خالي بخوريد سفيدي مو، كچلي، استرس زياد و حلقه قهوه اي دور چشم اتفاق نمي افتد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۱۳:۰۰ ] [ گروه برنامه نويسي اينفوجاب ]

                                

 

اگر به باشگاه مي‌رويد حتما مي‌دانيد كه هدف از تمرينات فقط وزن كم كردن نيست و ساخت عضله هم يكي از اصلي‌ترين اهداف تمرينات بدنسازي است. فرآيند ساخت عضلات شكم و عضله‌سازي مدت‌ها پيش از اينكه فرد حتي پايش به سالن ورزشي باز شود آغاز مي‌شود. رشد عضله به فرمولي نياز دارد كه براساس نوشيدن مقدار زيادي مايعات، مصرف غذاهايي سرشار از انرژي و وزنه زدن عملي خواهد شد، بنابراين براي ساختن عضله لازم نيست در انجام تمرينات زياده‌روي كنيد، بلكه بايد به تغذيه خود نيز توجه داشته باشيد و غذاهايي مصرف كنيد كه زحمات‌تان هدر نرود. استفاده از يك فرمول درست، سوخت لازم براي ورزش و ترميم بافت عضلاني را فراهم مي‌آورد و به فرد در جهت شكل‌دهي بدن كمك مي‌رساند. اگر مي‌خواهيد تمرينات‌تان به ثمر بنشيند و عضلاتي ورزيده داشته باشيد توصيه مي‌كنيم چند دقيقه به تمرينات‌تان ايست بدهيد و اين مطلب را بخوانيد. ما به شما مي‌گوييم چه غذايي و چقدر از اين غذاها بخوريد تا عضلات‌تان ورزيده شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۰۰:۲۴ ] [ گروه برنامه نويسي اينفوجاب ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

اطلاعات جامع و تخصصي حوزه سلامت را در اينجا مطالعه نماييد.
آرشيو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب